Těsně vedle

V první chvíli byste se nejraději propadli někam hodně hluboko, ale zpětně se s chutí zasmějete ( a nejen vy).

Dnes ráno jsem jela na kole do místního obchůdku se vším ( ,,k Vietnamcům“) pro pár drobností. Když jsem s nákupem vyšla ven, myšlenky už mi lítaly za bůhvíčím. Automaticky jsem ucha tašky omotala kolem řídítek (mám na to dlouholetý grif), čapla kolo a jala se nasednout... Sakra! To není moje kolo! Těsně vedle! Celá rudá jsem se rozhlížela, zda mě nikdo neviděl, a už na svém bicyklu šlapala jak o život, ať už jsem pryč.

Tato příhoda vytáhla z paměti několik vzpomínek.

*****

Dcera, ještě coby studentka, brigádničila v pizzerii. Během jednoho víkendu se tam stalo něco s elektřinou, pec nehřála, problém akutní. Co teď?

Šéf se ptal dcery: ,,Neznáš nějakého elektrikáře?“¨

,,Znám. Tátu.“

Snažila se mu dovolat, ale marně.

,,Bude na pivu. Musíte pro něj doject," oznámila výsledek.

Šéf vešel do určené hospody a u prvního obsazeného stolu se zeptal: ,,Je tu někdo elektrikář?“

,,Já.“

,,Jel byste se mnou? Mám něco s elektrikou.“

Chlapík ochotně vyskočil. Ujeli sotva kousek.

,,Nezlobíte se, že jsem vás vytáhl? Dcera mě pro vás poslala.“

,,Jaká dcera?“

,,No vaše!“

,,Ale já nemám žádnou dceru.“

Šéf, velikánský svéráz, dupl na brzdu a přísně nakázal: ,,A ven!!!“

Dodnes nevíme, kterého nešťastníka to tenkrát nasadil, aby ho následně po pár desítkách metrů zase vysadil, přesněji řečeno vyhodil z auta. Ten správný elektrikář asi seděl u těsně vedlejšího stolu.

*****

Moje kolegyně, dnes už v zaslouženém důchodu, taková veselá kopa, nám vyprávěla, co se jí přihodilo. Manžel jí vyvezl do nedalekého městečka na nákupy, ale zůstal sedět v autě na parkovišti. Byl tak zvyklý, nákupy nebyly nic pro něj.

Když si oběhla obchody a nakoupila vše potřebné, chvátala k autu. Nejdřív hodila dvě plné tašky na zadní sesadlo, pak hupla na místo spolujezdce, plácla muže po stehně a řekla: ,,Můžeme ject, zlato.“

Teprve potom se na ,,toho svýho“ podívala. Uviděla vytřeštěný výraz úplně cizího chlapa. Jejich auto bylo těsně vedle.

*****

TO JE TO PRAVÉ KOUZLO NECHTĚNÉHO.   

 

 

  

Autor: Liběna Hachová | sobota 21.4.2018 13:11 | karma článku: 18,28 | přečteno: 454x
  • Další články autora

Liběna Hachová

(Ne)výchova dětí

Každá doba s sebou přináší rozličné trendy i módní výstřelky ve všech oblastech života, výchovu našich nejmenších nevyjímaje

9.1.2023 v 19:41 | Karma: 23,10 | Přečteno: 492x | Diskuse| Poezie a próza

Liběna Hachová

Hrozně strašné nebo strašně hrozné?

Poslední dobou je toho všude plno, mezi lidmi, v rádiu, televizi... Slyším to zkrátka ze všech stran.

10.1.2022 v 15:11 | Karma: 19,15 | Přečteno: 528x | Diskuse| Poezie a próza

Liběna Hachová

Nech si ty móresy, nebo ti jednu fláknu!

Puberta se mnou cloumala a ať moji rodičové řekli či po mně chtěli cokoliv, na znamení rebelie jsem významně obrátila oči v sloup.

4.4.2021 v 12:54 | Karma: 21,65 | Přečteno: 805x | Diskuse| Poezie a próza

Liběna Hachová

O kráse

Tolikrát uctívaná i zatracovaná, lákavá i nedosažitelná, věčná i pomíjivá... Taková je lidská krása.

1.2.2021 v 16:22 | Karma: 9,80 | Přečteno: 258x | Diskuse| Poezie a próza

Liběna Hachová

Pohlednice z celého světa

Cestovat a poznávat svět teď moc nemůžeme, ale barevné pozdravy ze všech možných zemí můžou doputovat za námi.

30.1.2021 v 13:53 | Karma: 10,07 | Přečteno: 210x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.