Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O Ironman mi radeji nemluvte. Vloni uprostred srpna tihle vytrvalci souperili v nasem meste. Kvuli nim jsem se vubec nemohl dostat domu. Objel jsem cele mesto, a vsude vse kvuli nim uzavrene. Az po temer stokilometrove objizdce jsem objevil skulinu a u poslednich prekazek mi hodni policajti ndzvedli pasku a pustili mne pres posledni krizovatky domu.

2 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek. Tak jste se nakonec také dostal do cíle:-).

0 0
možnosti

Úsměv po ránu je příjemný:-);-D.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ať Vám úsměv vydrží celý den:-).

1 0
možnosti
Foto

Moc jsem se pobavila, i když na váš účet. Na Železném muži jsem v létě byla, jako divák, tak si vás umím v tom davu představit i s tím baťůžkem;-D, díky!R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji:-). Jsem ráda, že jsem Vás pobavila, taky se tomu pořád směju. V tu chvíli mi teda do smíchu nebylo, ale pak už ano;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.