Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zámek Kozel? Samozřejmě základka... ;-) Libi, krásné fotky a to místo je úchvatné. Kdybych bydlela blízko, určitě by tohle bylo moje oblíbené místo.. V Píšete skvěle, moc ráda se u Vás vždy zastavím. Pište, čtu Vás. R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Bohunko, za tak milá, povzbudivá slova:-).

0 0
možnosti
JS

Zámek Kozel je také můj oblíbený - byla jsem tam jako děcko s tátou a do dneška je to taková moc pěkná vzpomínka:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jani, za čtení i příspěvek. Těší mě, že se Ti něco pěkného připomnělo:-).

1 0
možnosti
Foto

jo vlastně sem neodpověděla na otázku-myslím že je to skoro stejné až ty poslední jsou detailnější

1 0
možnosti
Foto

:-) Díky. Všechny záběry, které se vystřídaly během roku v záhlaví blogu, jsou focené ze stejného místa, vždy jen v aktuálním ročním období.

0 0
možnosti
Foto

R^Labutí máma u mě vedeR^pěkné svátky

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář:-). Pěkné a klidné svátky i Vám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.