Diskuse

Dopis

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dejte adresu, poslu Vám nečekaný dopis. ;-)My doma píšeme dopisy často... nebo když chci něco opravdu osobního, napíšu na papír rukou, naskenuju a pošlu netem. ;-)Je to rychlé. R^

1 0
možnosti
Foto

To je fajn, že píšete dopisy, moc lidí už to nedělá, aspoň z těch, které znám. Nanejvýš občas pohlednice, ale také málokdy.:-)

Díky za čtení, komentář i zajímavou nabídku:-). Nevyužiju ji, ale stejně moc děkuju.

0 0
možnosti

Milá Liběno, děkuji, inspirovala jste mě...R^

1 0
možnosti

jooooo...rukou psanej dopis, to je panecku neco!

1 0
možnosti
Foto

To teda vážně je!!!!! Díky moc.

0 0
možnosti

Zajímalo by mne, kolik školení jsem vlastně prodělal. Faktem je, že od nudné monotonnosti, to nabírá lepší směry. Pak vlastně to Komenského - školení hrou. Těžiště každého - diskuse - osobní vyprávění, nejlépe těch opravdu zkušených x se zelenáči. Pak mluví lidé, lidsky, přiznávají svůj prvotní strach, chaos - nejlépe humorně ... Nevím, co mne to popadlo, taky jsem popadl tužku a psal věty - objev ! Zjistil jsem, že jsem skutečně psát zapomněl, problémy s písmenky + asi po 5 větě jsem dostal křeč do prstů ! Nu, ta klávesnice PC se podepsala pěkně ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám mnohokrát za pěkný příspěvek. Školení jsme si opravdu užili. Některé hry byly i venkovní, šlo třeba o to, vymyslet co nejlepší řešení a hlavně spolupracovat, samozřejmě za nějakých stížených podmínek (např. zavázané oči). Co jsme se za celý den nasmáli!:-)

A k tomu ručnímu psaní... člověk z toho vypadne raz dva;-D. Možná to zas natrénujete a napíšete někomu dopis. Ještě jednou díky.

1 0
možnosti

Libi, výborný tip - mám v tom směru malý nápadR^V

Děkuju Ti:-)

1 0
možnosti
Foto

Také děkuju:-). Jsem ráda, že jsem Tě inspirovala, jestli je nápadem nový článek, těším se na něj. A jestli budeš psát soukromý/é dopis/y, ať udělá/ají radost:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.