Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stalo se mi totéž v plz.tramvaji při kontrole jízdenek, kontrolor mě slušně upozornil a já hned mazala na Dopr.podnik m.Plzně. Pokutu jsem nedostala, omluvila jsem se, že to nevím. A spousta mých známých o tom také nevěděla, někteří se se mnou přeli, že si vymýšlím. Dokonce mně bylo řečeno (v jednom případě): "No jo, ty píšeš ty blogy..."

1 0
možnosti
Foto

Ano, člověk nemůže vědět všechno, udělá chybu ,,jen to hvízdne". Mně šlo o ten přístup cestujícího, ten byl naprosto zoufalý. Děkuji za Vaši zkušenost. Vidíte, stalo se Vám to samé, Vy jste se jinak zachovala a také to úplně jinak dopadlo - bez pokuty. A přesně to jsem měla na mysli:-).

0 0
možnosti

Napsala jste to přesně, ale potlesk tady nečekejte:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám za příspěvek. Potlesk nečekám:-). Možná se někdo spolu se mnou zamyslí, to bohatě stačí:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.