Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"A" je důležité... Neztraťme ho. ;-)

1 0
možnosti
JL

Clanek je pekny, ale nejvice jsem se zasmal nad slovem "LOHNUL" Slovo, ktere jsem neslysel jiz dlouho. Kdyz jsem to slysel naposledy, byl jsem mlad... velmi mlad..!

3 0
možnosti
Foto

Těší mě, že Vás článek rozesmál. Děkuji moc za pěkný komentář.

0 0
možnosti
LJ
Foto

Vážných věcí kolem nás je dost, proč to někdy neodlehčit:-). Děkuji Vám moc.

1 0
možnosti
DG

Moc pěkné, to se Vám povedlo.

2 0
možnosti
JS

Vyšetřování zmizení "Á"čka skončilo úspěchem - nenalezeno, ale znovu vytvořeno ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Stejně by mě zajímalo, kam se rozdělovník opravdu poděl;-D. Možná se někde objeví, zatím přelepím X,Y (viz obrázek), je nevyužitý.

Napsat něco bez áček je náročnější, než bych si bývala myslela. Pořád se mi mršky v textu schovávaly;-D Díky za čtení i komentář, měj se hezky.

1 0
možnosti
VF

Příjemné nedělní pohlazení.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, ani nevíte, jak jste mě potěšil:-).

0 0
možnosti
Foto

Možná, že by s Áčkem zmizela laskavost, láska, mazlivost, mlsání, mňam... Ale na druhou stranu bychom museli přejmenovat i malichernost nebo závist, atd.

Prostě bez písmene A by to nebylo ono, jako že se Pavla jmenuji.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za moc krásný komentář:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.