Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Svět je malý a o náhody v něm není nouze:-). Děkuji za pěkný příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

R^Takhle jsme se myslím v Černé Hoře dali do řeči s dvojicí šplhající s naloženými bágly. "Where are you from? "Czech Republic." bylo docela vtipné.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^To je něco podobného, jako příhoda s osuškou;-D;-D. Díky moc.

1 0
možnosti
Foto

Ano, pantomima je nezbytný prostředek komunikace. Ne vždy je mi plynná znalost angličtiny platná. Občas musím v děravé pamět lovit ruštinu a když dojde na nejhorší, tak i francouzštinu (došla jsem asi do lekce pět ;-D). R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ruštinu v práci občas využiju, ale když přijdou na brigádu Rumuni nebo Maďaři a oni sami vůbec nerozumí česky, jsme v koncích, to pak nastoupí ruce;-D;-D. Děkuji:-).

1 0
možnosti
Foto

R^:-)souhlas a karma-někdy stačí i základní společenské fráze a úsměv

1 0
možnosti

No ano, pokud nevládnete jazykem musíte být skvělý mim, který vysvětlí a i pobaví. Mnohokrát jsem si na něj v mládí musel zahrát, ale později už mi to nestačilo...a konkrétně jsem začal brát jazyky po tanečku před imigrační pracovnicí na letišti ve Státech...to mi chvílemi mimiku zatvrdávala...a od té doby mluvím raději cizími jazyky, ikdyž to stálo léta účení;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Je skvělé, pokud se člověk při cestě do ciziny zvládne domluvit, alespoň to nejzákladnější. Obdivuju lidi, kteří dokážou plynně mluvit i několika jazyky:-).

Děkuji Vám za hezký komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.