Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To byl ale krásný sen. Nebo jak napsala Klára Tůmová scifi ;-) Ale jsme matky a manželky a takový je náš úděl. R^ Sákryš tohle by se mi na jeden den líbilo. 8-o

2 0
možnosti
Foto

Jenom na jeden??;-) Pravda, kdyby to bylo pořád, kouzlo by se ztratilo a mohly bychom říkat, že je to ,,normálka";-D. Díky moc.

0 0
možnosti
Foto

Ač jsem matka-teoretička, přijde mi to jako scifi.;-)

1 0
možnosti
Foto

I tak by se to dalo nazvat:-). Už se tu v diskuzi objevilo přirovnání ke snu, fantazii, románovému příběhu... Vy jste možná úplně nejblíž;-D;-D. Děkuju za čtení i příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Libi, to se tak krásně čte;-)Zdravím tě a přeji pěkné, pohodové svátky (i s vůní kávy, kterou miluju)R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem také takový kofeinový závislák;-). Děkuju, Jitko, za příspěvek, pěkné Velikonoce a gratuluju ke krásnému vnoučkovi:-).

1 0
možnosti
PP

Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru sdělila, že se jí podařilo potvrdit pouze naodolatelnou vůní kávy. Zda ji dotyčná i vypila, bohužel již doložit nelze ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

V každém smyšleném příběhu je něco skutečného, aspoň zrnko pravdy (nebo snad kávy?), a vaše kancelář to neomylně odhalila, gratuluju ;-D;-D. Moc Vám děkuju za originální vtipný komentář.

1 0
možnosti
Foto

Rosamunde Pilcher by záviděla, hotová fantazie!

Ale proč by to tak občas nemohlo být?;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No jasně! Jsem pro! Aspoň občas:-). Moc Vám děkuju za pěkný komentář.

1 0
možnosti
Foto

R^normálka-tak to vypadá denodenně v každé české rodině;-)

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, jak jinak!;-D;-D Děkuju Vám za velmi vtipný příspěvek;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.