Diskuse

Těsně vedle

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Člověk se tomu nakonec přece jen zasměje, že?!

2 0
možnosti
Foto

Asi ne uplne kazdy a ne uplne hned, ale zpetne jsou to hodne vesele historky. Dekuju Vam.

0 0
možnosti
Foto

R^tak to se mi povedlo už také;-D

1 0
možnosti
Foto

Povede se leccos, aspoň je legrace;-D. Děkuju Vám.

0 0
možnosti
Foto

Ano, takové vtipné situace se stávají dnes a denně: běžně "kradu" cizí nákupní vozíky, propisky, které mi někdo zapůjčí (nemusí být zrovna z Chile), hovořím na ulici s úplně cizími lidmi, zatímco ti "moji" jdou o pár kroků dál, atd.

Díky za pobavení, Libi.R^;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za moc hezký příspěvek:-).

1 0
možnosti

No taky jsem učini "přehmat" v samoobsluze jsem si hodil cosi do cizího vozíku a jedu a po chvíli si řikám sakra k čemu tolik piva....a pak už jsem byl vystopován....;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Jo, záměna vozíků, to také znám. Děkuju Vám.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Já byl v lednu také aktérem hezké záměny. Ptal jsem se dcery, kde bude rodit druhé dítě, zda také v Podolí a ona řekla, že ne. Já na to "takže v Zemské?" a ona na to nic.

Vnuk se narodil v pátek, měl 3500g, takže sláva. Já vyrazil do "Zemské porodnice" v Apolinářské ulici a ve vrátnici říkám "jdu za dcerou, je ve druhém patře". A paní vrátná miodpověděla: "my žádné druhé patro nemáme".

Zmýlená neplatí. Ta SMS od dcery, kde psala o druhém patru obsahovala také zkratku FNKV, které jsem ale nevěnoval pozornost. A tak hurá do Vinohradské nemocnice.

Radost z vnuka mi ale zkazil Magistrát Hl.m. Prahy s pokutou 600,- Kč za spěch za vnukem.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám moc. Ono těch záměn je! Už mi v hlavě vyskakují další. Copak ta pokuta? Jel jste rychle v autě? Čert to vem, doufám, že máte z vnuka radost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.