Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přísahám, že dívka jménem Liběna se mnou v posteli, či ve stohu nikdy nebyla. Je jich opravdu vzácně. ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D Potvrdil jste statistiku svými zkušenostmiR^. A mě rozesmál, moc Vám děkuju.

0 0
možnosti

Liběna je krásné jméno, takové tajuplné a mnohos-lib-né:-) No, ale v pubertě jsme byli asi všichni brblalové. Já jsem také nebyla s tím svým spokojená, dcera také není spokojená... Hmm, ale teď mě napadá, že synci nebrblali... jestli ona to nebude spíš dámská záležitost?!;-D

1 0
možnosti
Foto

Že by brblaly jen ženské? Možné to je.;-D Teď mě napadá otázka - existuje vůbec nějaká dospívající dívka, která by byla se svým jménem spokojená a líbilo se jí? :-) Děkuju Vám za pěkný komentář.

0 0
možnosti
Foto

Také jsem trpěla pro jméno, i když zase ne tolik... když jsem byla ve třídě nejmenší, jméno jsem měla ze všech nejdelší. (Po provdání se to poněkud zlepšilo). Rodiče vybírající pro potomka jméno by měli také uvažovat, jestli se křestní jméno hodí k příjmení, jestli jejich spojení nebude působit směšně. jestli ta dvě jména ve spojení nebudou příliš dlouhá. Ale to Vaše jméno Liběna je fakt libé... A je takové princeznovské... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám za milý komentář:-). Ano, rodiče by nejspíš při výběru jména měli uvážit všechno, co jste vypsala, nejsem si jistá, že to vždy dělají. Některá spojení jméno+příjmení pak jsou směšná nebo pro dítě hotovým jazykolamem.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné jméno, a já Vám ho jednou v diskuzi tak zkazila (vlastně hned dvakrát, snad jste mi to odpustila), omlouvám se. :-/ Moje kamarádka je Ladislava, krásné jméno "Láďo", alespoň pro mne a ona se nechala přejmenovat na Idu! no.... :-/ A moje bývalý tchyně je Hermína, a když byla na střední škole nechávala si říkat "Evo"..... Mě zase většina lidí říká Bohoušku, už léta letoucí. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jéé, Bohunko, vůbec se nemusíte omlouvat, není proč, vždyť to byl překlep a ten se udělá raz dva, dobře to znám:-). Děkuju za hezký příspěvek. Vidíte to, co se jednomu líbí, druhý to vymění za něco zas pro něj líbivějšího. A tak je to se vším, ne jenom se jmény:-).

1 0
možnosti
Foto

Už jsem poučená, ode dneška jedině Liběna, ne Libi, zrovna včera jsem to myslím použila, odkoukala jsem to zřejmě z diskuzí;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ale vždyť to přece vůbec nevadí, občas mi tak říkají, dokonce i mami mi tak říká:-). V článku jsem se zmínila, že se mi nelíbí jen oslovení ,,Líbo", a tak mě nikdo neoslovuje. To jen výjimečně můj vedoucí v práci, když mě chce pozlobit (v rámci legrace), ještě to schválně zdůrazní a protáhne;-D.

Jitko, moc děkuju a přeju hezký den:-).

0 0
možnosti
Foto

Jo, měli důvod. Museli nějaké dívčí jméno vybrat, aby byl příslušný formulář kompletně vyplněn a nebyly v porodnici problémy.;-D

Teď mi zas nová kolegyně říká Kristy... No, pořád lepší než Karolína, to opravdu nesnáším, a jednu dobu jsem slyšela i na Katku. (A kdybych si měla vybrat jiné jméno, tak si nevyberu.:-))

1 0
možnosti
Foto

Díky za Vaši zkušenost. Divím se, že někdo překroutí a poplete i jméno Klára:-).

1 0
možnosti
Foto

R^já měla také období kdy jsem své jméno nesnášela;-)

Liběna je náhodou moc pěknéR^

1 0
možnosti
Foto

Možná má takové období víc lidí, než bych si myslela:-). Znám osobně jen jednoho člověka, který si křestní jméno opravdu nechal změnit.

Děkuju Vám za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Liběnu znám jen jednu - byla to princezna z pohádky od B. Němcové. Je to nejen libé ale i libozvučné jméno.V Co mám říkat já? Původně jsem měla být Pavel, ale nějak to nevyšlo. No už jsem si naštěstí zvykla. Ale k smrti nesnáším, když mi někdo říká Pavlíno (to je úplně jiné jméno!)

:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za moc milý komentář:-).

Zajímalo by mě, když Vás tak někdo osloví (Pavlíno), jestli se ozvete nebo mlčky trpíte?

1 0
možnosti

To je zvláštní, nikdy mi nepřipadlo, že je to tak málo četné jméno. Znám dobře čtyři Liběny, no a ten věkový průměr téměř sedí.

1 0
možnosti
Foto

Tak to máte na Liběny štěstí:-). Na té webové stránce, jak uvádím pod článkem, se dá vyhledat i četnost podle krajů, spádových obcí nebo ročníků narození. Je to zajímavé. ,,Boom" tohoto jména byl v rozmezí let 1957-1974.

Děkuji Vám za čtení i příspěvek.

0 0
možnosti

Hezký osobní blog :-)

Mám ale dotaz, ta Líba se přímo nabízí...jak se vám tedy běžně říká?

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám:-).

Neutrálně prostě Liběno. Kamarádi a kolegové v práci nejčastěji Liběn, méně často Libi, při přáních, prosbách a vůbec důvěrnějších osloveních Liběnko.

2 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.