Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já doufal, že se s tím pánem jež zavinil pád poté vzali. Zklamala jste mne. :-)

Ale: Při chytání ryb vypadli mému kamarádovi z kapsy klíče od auta. Odrazili se od skály na které stál a žbluňk, zmizely v hluboké tůni. Uplynul rok a můj syn, vášnivý rybář, místo lososa, vylovil kamarádovo klíčky od auta. Tůňka je pro rybáře velice populární, za dobu jednoho roku na skalce ryby chytali stovky rybářů.

Zázraky se dějí. ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DDíky za vtipný komentář, svatbu by nestihli, stalo se to teprve před týdnem.

S klíčky od auta je to vážně neuvěřitelné. To by člověk nevymyslel, co se všechno může stát. Jsou to zázraky:-).

1 0
možnosti
Foto

My jednou ztratili na letišti u nás ve městě svazek důležitých klíčů někde na okraji ve vysokém obilí. Asi po čtyřiceti minutách jsme to vzdali. Pak nás napadla spásná myšlenka a vyslali jsme našeho pejska a ten na povel "hledej" hledal, hledal až našel. ;-) Někdy je dobré trénovat domácí mazlíčky. Ještěže existují přátelé, že?! A je jedno jestli dvounozí nebo čtyřnozí. R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Bohunko, za vlastní příběh. Je k nevíře, co se někdy dokáže najít. Když jsem byla malá, stanovaly jsme se sestřenicí u babi na zahradě, ona ztratila někde v trávě prstýnek. Řekla jsem, ať nebrečí, že ho najdu. Babi kroutila hlavou, že to by chtěla vidět, na tak velké zahradě. Viděla to asi za 5 minut:-)

1 0
možnosti

I59v32a 70M26a83r44k81o43v69á

10. 6. 2018 12:53

A není Katka z FBI? :-)R^

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DNe, ne, má daleko civilnější povolání:-). Radost měly obě holky velikou - nálezkyně i majitelka. Díky za komentář, Ivo, a měj se hezky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.