Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Všichni tam kráčíme, proč se tak moc bránit, stáří není průser. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, že není. A nemusíme kvůli vráskám chodit zahalené od hlavy až k patě:-). Díky, Bohunko, mějte se hezky a užívejte léta.

1 0
možnosti
Foto

Těch povislých paží, vrásek a jiných příznaků stáří si všímají lidé nedokonalí, kteří celý život se závistí pozorovali ostatní a užírali se. Teď cítí zadostiučení, že všichni kolem stárnou stejně s nimi, ale trápí je, že na rozdíl od nich to nesledují, tak se jim to snaží připomínat.

Starý člověk je jako starý strom, nebo starý dům, má svoji duši a na ni záleží, co do okolí vyzařuje. Když potkáte někoho, jehož osobnost na vás silně působí, je pro vás krásný. Nevidíte nic, co by bylo třeba skrýt a jste rádi za každou chvíli, kterou s ním můžetě strávit, stejně jako když hledáte stín pod starým stromem, nebo s obdivem zíráte na umění dřívějších mistrů.

Moje babička i maminka měly požehnaný věk, devět křížků a nějaký ten rok navíc a já si nikdy nestačila všimnout vrásek, povislé kůže, nebo stříbrných vlasů. Byla to životní moudra a dobré rady, co mě k nim přitahovaly a nechávaly moje oči slepé k malichernostem.V

3 0
možnosti
Foto

Vážená paní Tomšíčková, krásně a pravdivě jste to napsala, přímo od srdceV. Čtu Váš příspěvek znovu a znovu, děkuju Vám za něj moc. DĚKUJU.

1 0
možnosti
Foto

Já kašlu na názory ostatních, ale mně jde o to, abych se cítila dobře. No a například ve dvoudílných plavkách už se dobře necítím. taky ne třeba v tílku. Nikdy si nedělám selfie, připadá mi směšné, když se lidi furt fotí, ale je to jejich volba. Moje je fotit kolem a ne sebe. Takže tak.

1 0
možnosti
Foto

A o to právě jde - cítit se dobře, to jediné je důležité:-).

Co se týče selfie - párkrát jsem to zkusila a výsledku jsem se pokaždé lekla, lepší jsou ty krajinky;-D.

Děkuju za pěkný příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Liběnko nevadilo by vám kdybych váš článek přetáhla na facebúk do skupiny Ženy over fifty?

1 0
možnosti
Foto

Nevadilo by mi to, naopak mě to těší, přetáhněte ho tam:-). Díky.

0 0
možnosti

Některé starší ženy (myslím tak nad 70) jsou skvostné i v plavkách, protože se v nich umí nosit. Neřeší své tělo, protože JSOU to tělo. Tak vzhůru do odhalování!:-)

1 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli se to dá naučit, něco už musí v těch ženách asi být, nějaké osobní kouzlo, a sekne jim to pořád:-). Díky za hezký příspěvek, Ivo, a odhalování zdar;-D.

2 0
možnosti
Foto

Nedbám na rady, hlavně když jsem ready;-D

3 0
možnosti
Foto

Dobře děláš, Jitko:-). Díky, měj se hezky a užívej léta.

1 0
možnosti
Foto

Vzpomněla jsem si na "Účastníky zájezdu" - tam to náhodou dámám Helze a Šarlotě (paní Fialová a Štěpánková) náramně seklo i v plavkách. Padesát mi taky ještě nebylo, ale vzhledem ke své postavě tuším, co bych asi odhalovat neměla.;-D

Přeji krásné odhalené léto, Libi.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Paní Fialová byla krásná a šik pořád, a to jí bylo hodně přes padesát:-).

Děkuju za hezký komentář, myslím, že každá tak nějak víme, kde máme tu svoji odhalovací hranici;-D.

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ Koukám, že jsme se inspirovaly stejným článkem:-)

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, vyhledala jsem si Váš článek až teďR^. Pojala jste to delší, já kratší, ale podstata je stejná. Hlavně to nebrat vážně a ject si po svým:-). Děkuju Vám a přeju krásné letní dny v tílkách bez rukávů a krátkých kraťasech;-D.

1 0
možnosti

Pripomela jste mi nedavne vystoupeni "narodniho pokladu" oblicej i krk vykytovanej, vlasy upravene a ramena odhalena, A kdyz pak zvedla ruce nad hlavu, byla ta sedmdesatka videt.

2 0
možnosti
Foto

No jo, ale co má dělat, když jí těch sedmdesát je?;-D;-D

Jinak nic proti tomu, když se ženy hezky upravují, obličej, vlasy atd., právě naopak, kvůli okolí a hlavně kvůli sobě, aby se cítily dobře. Taky se ráda čančám:-). Ale čas neošidíme. Díky moc za podnětný komentář.

0 0
možnosti
Foto

R^souhlas a karma-já dala dokonce na facebook svou fotku v plavkách je mi fuk že mi už není dvacet;-)R^

2 0
možnosti
Foto

ParádaR^. Proč schovávat svůj věk. I těm dnešním dvacítkám bude jednou padesát:-). A každý věk má něco do sebe. Děkuju Vám za čtení i komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.