Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsou vždy napínavé okamžiky. I když jsem v tomto oboru absolvovala ze služebních důvodů školení a seminář, i na skvělé přednášce pana Špačka jsem byla, stejně jsou chvíle, kdy znejistím. Většinou to bývá v situaci, kdy je protějšek suverénní, ale není v právu.

A pokud jde o tykání, s Vámi bych si tykala ráda. Ale zároveň Vám nabízím i možnost z mojí nabídky se ctí vycouvat;-).

1 0
možnosti
Foto

Nemám žádný důvod vycouvávat, děkuji za milou nabídku, ráda ji přijímám, potěšení je na mé straně:-).

Co se týče napínavých okamžiků (představování, tykání apod.), znejistím docela snadno, člověk se někdy až zapotí;-). Naštěstí i nějaké faux pas jde obrátit v legraci, když je dobrá vůle na obou stranách. Příliš suverénní lidé mě dokáží vykolejit.

1 0
možnosti
Foto

Pavla, mě předběhla.

Jsem stejný "slon v porcelánu".... Nebudeme si taky tykat? Na věku nezáleží. Sice jsem na blogu jen chvilku....

Ahoj. Jsem Bohunka! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, díky za vstřícný krok:-). Ráda si s Tebou budu tykat, ahoj:-).

1 0
možnosti
Foto

Jsem spíše pro tykání, i když jsem toho později párkrát litovala. Na druhou stranu u někoho mi to tykání "nejde přes pysky" ;-D Je to různé.

Tobě přeji fajn dny s příjemnými lidmiR^

1 0
možnosti
Foto

Přesně jsi to vystihla, Jitko, s tím "nejde přes pysky";-D;-D. A je to tak i dobře, nemůžeme si ,,sednout" a kamarádit s každým. Jinak všeobecně jsem taky spíš pro tykání. Díky za zastavení a hezký komentář:-).

1 0
možnosti

Hranice nejsou všude stejné. Radši zůstanu u vykání a oslovení křestním jménem než u vykotykání bez jasných konců :)

A když nevím jistě, ptám se "Vykáme si nebo tykáme? Jsem poněkud neukotvená."

Fajn dny Tobě, duše dobrá přeji :)))

2 0
možnosti
Foto

Jani, máš pravdu, pokaždé záleží na konkrétním člověku a situaci. Když jsou lidé na stejné vlně, jde to snáz. Nemusím si tykat s každým, některé lidi znám roky, vykáme si a nepotřebuju na tom nic měnit. Díky za hezký komentář, měj se hezky:-).

1 0
možnosti
Foto

Mám to s tím tykáním hodně podobně, jsem děsně stydlivej člověk. Ale shodou okolností mne už před časem napadlo, jestli bychom si my dvě nemohly tykat. Asi jsem o fous starší, tak to navrhuji jako první: Ahoj, já jsem Pavla.

P. S.: Díky za fajn blogy.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za nabídku, Pavlo, moc ráda přijímám. Ahoj:-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS