Diskuse

Čich na lidi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Liběnko, hrůzostrašnej příběh, kterej asi pokračuje a nejen tady v tom případě. Já bych se chtěl zeptat, protože tady vidím hodně žen, proč se Lenka nesbalí, když je manžel v práci (když to jinak nejde), nevezme synka a prostě neodjede (už i kvůli tomu Popradu) zpátky do Čech, pro začátek aspoň k mamince? Co ženám, které jsou týrané psychicky i fyzicky namlouvá ta jejich mysl, že zůstat bude lepší? Že nějak bylo, nějak bude, že hold to zvládnu a vydržim to a tak dále a tak dále.......? Nechápu to.

1 0
možnosti
Foto

Konkrétně v tomhle příběhu Lenka zůstává ze strachu, že přijde o synka, prostě těm výhrůžkám věří. Důvody bývají asi různé, myslím si, že se ženy bojí toho, čím je jim vyhrožováno, i když je možné, že by na to v některých případech ani nedošlo, když by se vzepřely. Některé by možná neměly kam jít nebo se nedokázaly o sebe (případně ještě o děti) postarat, radši to skousnou, těžko říct.

0 0
možnosti
Foto

Někdy je to těžké. ;-( Ale hezky si to napsala, Liběno R^

1 0
možnosti
Foto

Bože, je mi smutno za maminku i za dceru. Z toho bude těžká cesta ven.

Je to skvěle napsáno, Liběnko! A víš co? Mně by se líbilo pokračování.R^

2 0
možnosti
Foto

Tomu říkám výzva! Dosud mě to nenapadlo, ale teď... No uvidíme. Vím, co bych Lence přála. Ale je to pořád na ní;-). Děkuju za inspiraci, Zdeňko:-).

3 0
možnosti
Foto

Ach jo! Bohužel i takový je život, vlastně to pak ani život není, když síla a odvaha chybí.:-/

I já si vždycky myslela, že mám na lidi "čuch", ale i ve svým pozdnějším věku zjišťuji, jak moc jsem se mýlila!!;-)

Měj se moc hezky, Liběno.

1 0
možnosti
Foto

Vidíš, Jitko, já mám naopak zkušenost, že s věkem se mi ten ,,čuch" spíš zlepšuje. Nebo přesněji - víc mu věřím. Je možný, že si pořádně ,,nabiju čumák", to je život, zároveň doufám, že se tak nestane.:-) Děkuju moc za příspěvek, měj se fajn a užívej si vnoučků:-).

1 0
možnosti

I49v72a 32M52a93r69k49o60v37á

16. 9. 2018 18:31

To jsou těžké věci a každá rada je drahá. Každopádně takový člověk musí v sobě nají velkou odvahu, aby dokázal z toho vztahu utéct.R^ Krásný dny, Liběno:-)

2 0
možnosti
Foto

Každá rada drahá, máš pravdu, Ivo. Z toho se každý musí dostat sám, najde-li k sobě spřízněného člověka, který podporuje, je to o něco snazší, ale pořád hlavní díl leží na něm. Díky za Tvůj názor. Měj se fajn:-).

1 0
možnosti

...takové věci se bohužel stávají. Těžká cesta ven...

Karmu tam máš jak vyšitou!

1 0
možnosti
Foto

Ano, stávají, možná častěji, než si myslíme. Takové ženě (no, nemusí to být vždy žena) hodně pomůže, podle mého názoru, když najde člověka, který je jí oporou, dodá jí sebevědomí a může se na něj spolehnout, pak se ta cesta podaří snáz. Potkat takového člověka v životě, je výhra pro každého, nejen pro oběti domácího násilí. Díky, Jani, měj se a užívej babího léta v bažinách:-).

1 0
možnosti
Foto

R^Vždycky, když si zas o někoho dalšího rozbiju čumec, si říkám, sakra, vždyť se mi od počátku nezdál(a)...;-(

1 0
možnosti
Foto

No právě! Ke stejnému závěru jsem v životě došla mnohokrát (ať se jednalo o člověka nebo situaci), proto s přibývajícími roky a zkušenostmi čím dál tím víc na tu svou intuici dám a řídím se svými pocity. Děkuju Vám:-).

1 0
možnosti
Foto

Realita má někdy dvě tváře: ukazujeme jen to, co chceme, aby viděli druzí, ale ve skutečnosti je to třeba úplně jinak. Útěk z tohoto "bludného kruhu" může být zatraceně těžký, ale ne nemožný...

Libi R^V

1 0
možnosti
Foto

Tenhle příběh jsem si vymyslela nebo přesněji: zamíchala kousky skutečných příběhů do sebe a vznikl nový. Útěk nemožný není, ale je to běh na dlouhou trať. Díky za čtení i komentář, Pavlo, měj se hezky:-).

1 0
možnosti
Foto

smutný ale krásně vykreslený příběh-jinak intuice a první dojem můžou být skutečně správné-pokud se přitom řídíme tím co nám říká srdce a ne naučenými povrchními frázemi které soudí lidi jen podle zevnějšku-protože ne vždy obal odpovídá obsahuR^karma Liběnko

1 0
možnosti
Foto

Hodně dám na svoje pocity a intuici, nejen při posuzování lidí, ale i při rozhodování a podobně. Nutno říct, že jsem se občas spletla, na druhou stranu když jsem některé situace řešila pouze rozumem a intuici jsem neposlouchala, spletla jsem se daleko častěji:-).

Díky za hodnocení a hezký komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.