Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jednou jsem dvakrát okořenila jedno jídlo chilli... Pozvala jsem kamaráda a večeři, můj muž se naštval, ale kamarád všechno maso snědl, aby mi udělala radost, slzy mu tekly i z nosu, ale zbaštil to všechno. :-)

Někdy se prostě zadaří. Hlavně, když si nechá člověk záležet, aby to bylo dokonalé.

Liběno, jak já ti rozumím. R^

1 0
možnosti
Foto

Už je to dávno, vytvořili jsme omylem dvakrát osolené domácí klobásy. Naštěstí to byla zkušební, docela malá várka. Jíst se to nedalo!! Bylo mi líto je vyhodit, dávala jsem je na kostičky opečené do míchaných vajíček, do bramborového guláše a podobně, aby se přesolená chuť vytratila, ale stejně... :-)

Díky moc, Bohunko, za vlastní zkušenost. Měj se hezky a v kuchyni ať se daří:-).

0 0
možnosti
Foto

Kuchařských trapasů už mám na kontě spoustu a rovnou přiznávám, že odpalovaný těsto jsem v životě nedělala.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Odpalovaný těsto holt necháme odborníkům;-D. Díky, Pavlo, přeju Ti hezký, klidný den.

1 0
možnosti
IM

I98v82a 19M46a18r21k45o22v74á

25. 11. 2018 19:26

Jednou jsem do vánoční rybí polévky dala místo soli cukr, pak jsem se sice snažila to tou solí přerazit, ale bylo prachzvláštní. Strávníkům jsem tvrdila, že to je exotická varianta;-D Větrníky, to už je vysoká kulinářská, klobou dolůR^, na to nemám;-)

3 0
možnosti
Foto

Hezky, exotická varianta, to by se dalo použít častěji;-D;-D. Klobouk dolů (a paleček nahoru) za větrníky patří Kláře o příspěvek níž, té se na rozdíl ode mě povedly:-). Ivo, díky za čtení i příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Větrníky jsem dělala jen jednou a povedly se. Jak jsem z líčení zkušenějších pochopila, asi omylem.8-o8-o A bramborové knedlíky jsou k těmto kalamitám obzvlášť vděčné... Tak dlouho jsem se smála, co všichni mají, až se mi jednoho krásného dne taky nepovedly.;-) Kafe nemáme mi ani divné nepřijde. Za mého dětství si ho k nám návštěvy normálně nosily...

1 0
možnosti
Foto

Ty knedlíky se nezdají, když to člověk nejmíň čeká, tak ho vypečou;-D.

Za větrníky máte R^. Děkuju za pěkný, obsáhlý příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

teda Libby karbanátek bez majoránky8-o no to bych do tebe neřeklaR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Řekla bych, že to ještě nebylo to nejhorší;-D. Díky za čtení i komentář.

0 0
možnosti
VV

Kamaradovi u nas moc chutnaly vosi hnizda. Dostal na ne recept, jen se domnival ze po vytvoreni se musi upect. A tak dostala nazev ("pojebance"). Pro jistotu jsem to dal do zavorek a uvozovek, tak to snad projde.

2 0
možnosti
Foto

To se vážně povedlo! Děkuju moc za příspěvek, rozesmál mě.;-D;-D

1 0
možnosti
JS

Libi, takových kopanců se mi už v životě podařilo hodně :)))

Ale zkažené jídlo není konec světa :)

1 0
možnosti
Foto

No jo, stane se to raz dva a samozřejmě žádná tragedie to není:-). Díky za zastavení, měj se hezky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.