Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vtipné také je, když nečekaná návštěva dorazí v okamžiku, kdy rodina dojídá zbytky oběda/večeře apod. Sluší se nabídnout alespoň těch pár soust, co zbylo na dně hrnce a náštěva musí předstírat, jak je potěšena naší "štědrostí".;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Prekérní situace a kdo se pak má cítit hůř, co?;-D Díky, Pavlo, za další zkušenost s nečekanou návštěvou. Měj se hezky a klidné svátky přeju:-).

0 0
možnosti
IM

I90v62a 82M26a48r87k78o29v71á

20. 12. 2018 22:22

Bezva článek, LiběnoR^ Přesně tohle se nám taky stalo před lety, když k nám strýc přivlekl návštěvu z NDR. V bytě to vypadalo jak po výbuchu, protože čtyři děti balily na tábor. Dodnes se tomu smějeme, ale tenkrát to byl šok;-D

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Ivo. Po čase se zasmějeme všemu nebo téměř všemu, ale v té chvíli, to je jiná! Děkuju za hezký příspěvek:-).

0 0
možnosti
VM

Zásadně se píše "Bůh do domu", protože tototo přísloví je křesťanské a Bůh je vlastní jméno. Tohle je čeština, ne libovůle.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za upozornění, pane Malý. Abych pravdu řekla, nebyla jsem si jistá, jak to správně napsat. Proto jsem si to vyhledala v aktuální jazykové příručce a tam je bůh konkrétně v tomto přísloví psáno s malým b. Na základě toho jsem původně velké B opravila na malé.

0 0
možnosti
JS

Stačilo by u vchodu mít cedulku "Vstup na vlastní nebezpečí."

Zdravím Tě, Libi :)

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D Představila jsem si tu cedulku. Často by tam asi nevisela, ale někdy možná jo. Měj se fajn, Jani, a děkuju:-).

1 0
možnosti
Foto

Tak já hlásím, že jsem se teprve teď převlékla z pyžama. Máme totiž výhodu, kouli na dveřích a čtvero schody nahoru. Vždycky jsem to stihla, zatím;-DLiběno, zdravím a přeji fajn dnyR^

1 0
možnosti
Foto

Vida, jak čtvery schody můžou být k užitkuR^. Jitko, moc děkuju za pěkný komentář. Také zdravím a pohodové Vánoce přeju, třeba i v pyžamu;-D.

1 0
možnosti
Foto

R^neohlášený host do domu- hůl do ruky;-)

2 0
možnosti
Foto

Jsou chvíle, kdy něco takového hlavou prolétne, že?;-D Děkuju. za čtení i komentář a přeju Vám klidné svátky a jen samé milé ohlášené hosty:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.