Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I77v68a 32M30a25r44k78o87v91á

23. 12. 2018 9:16

Díky za krásnej blog, Liběno, za úsměvy tvých čtenářů... S lidmi jako ty se musí dobře žítV:-) Já jsem měla takovýhle záchvaty smíchu na ZŠ na hodinách jednoho učitele, který dělal nevědomky různé grimasy. Často mě napomínal: "Adamcová, nech toho, dokud je čas!!" No a na konci roku, před vysvědčením, mně vždycky humor došel;-D Užij si pěkné vánoční dnyR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Ivo, potěšila jsi mě moc:-). Krásné a veselé Vánoce přeju.

0 0
možnosti
Foto

Libi, přeji Ti krásné Vánoce plné opravdového a upřímného smíchu. Zde přidávám alespoň pár "úsměvů". :-):-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavlo, za milé usměvavé přáníčko. Měj se krásně:-).

0 0
možnosti
Foto

Moje slova-smích léčí nejvíc;-DPřeji jen samé úsměvné dny a to nejen o svátcíchR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko. Ať máme pořád k tomu smíchu dost důvodů:-).

1 0
možnosti
Foto

Liběno. Usměvavé vánoce Ti přeji. :) z fotek je vidět, že je tvůj smích opravdový. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Bohunko. I Tobě veselé Vánoce:-).

0 0
možnosti
Foto

R^ S úsměvem de všechno líp. ,,Ač není nutno, aby bylo přímo veselo, stačí jen, když není smutno, natož aby se brečelo". Však až brečet smíchem, to jistě nejni hříchem;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je krásný! Díky moc za milé veršování:-).

0 0
možnosti

Potvrzuji, je to tak, jen někteří lidičci na to zapomínají ;-D

1 0
možnosti
Foto

To ano, ale když je ten smích nakažlivý, třeba to také chytnou;-D. Děkuji za hezký příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

R^to je moje životní filozofie Liběnko-kdyby na sůl nebylo tak sranda musí být;-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak:-). Děkuji Vám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.