Diskuse

Vlasy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Teda ty naše děti nás ale umí usadit do reality ;-DR^ Někdy v šesté třídě jsem byla poprvé u opravdové kadeřnice (jinak nás stříhala sousedka). Snažila se mně vyfénovat nějaké lokny na hlavě, ale vůbec to nešlo, jak ty vlasy byly nepoddajné.Prostě pořád rovný vlasy. Byla z toho, chudák, dost nešťastná;-D

1 0
možnosti
Foto

To opravdu umějí, dětičky naše;-D. Co se týče loken, kulmou mi vytvořit jdou, jejich trvanlivost je ale extra krátká:-).

0 0
možnosti
Foto

Tuším, že máme podobný problém: velmi jemné ne příliš husté vlasy. Ani moje kadeřnice není kouzelnice, ale když jí řeknu: udělejte mi s tím porostem, co se dá, nechám to na vás, většinou se to povede (až na to, že pracně vyrobený účes do druhého dne zplihne a já už zase jsem zase jenon já ;-))

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Trefila jsi přesně charakteristiku vlasů, Pavlo. Občas si naonduluju lokýnky, když se chci načančat, ale taky mi dlouho nevydrží:-). Díky za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Kam vítr, tam můj vlas...ale ještě pořád dobře za ty, co mám;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jo, buďme vděčné za ty, co máme. Díky, Jitko.:-)

1 0
možnosti
Foto

Liběno, je asi dobře, že jsme nespokojene, alespoň neusiname na vavřínech.

Obdivuji tě, že jdeš k nové kadeřnici. Chápu to tak, že původní, je nemocná, nebo nemožná, nebo máš odvahu a skaces do hlubokých vod. Já zásadně nemění kadeřnici ani lékaře ani nic. Než jsem tuhle kadeřnici naučila, co na hlavě chci a pochopily jsme se..... Neměnila bych. (i když Martino, vzpomínám na tebe)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, Bohunko, původní kadeřnice není ani nemocná, ani nemožná, jsem s ní spokojená a dál k ní budu chodit. Jen jsem měla pocit, že by nebylo vůbec špatný nechat se pro jednou ostříhat jinde, vyzkoušet jiný grif:-). Dopadlo to dobře, ale to víš, zas je docela velký vítr;-D.

Díky za příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Liběnko, takhle vtipně a s nadhledem popsat vlasatý problém, to chválím! R^

Fakt je, že se na to dá vyzrát pokrývkou hlavy, ale jen v případě, že si čapku nebudeme muset nikde sundat. Já jsem si minulý týden sundala čepici v samoobsluze. Nedalo se jinak. Venku studený vítr, v sámošce dusno. Během nákupu se po mně podívalo víc lidí, než kdybych byla zboží v akci. Když jsem se v oddělení drogerie uviděla v zrcadle, pochopila jsem.:-)

4 0
možnosti
Foto

;-D;-D Právě proto nemůžu nosit čepice - už bych si je nemohla nikde sundat. Děkuju, Zdeni, za hezký komentář.

0 0
možnosti
Foto

R^Klídek Liběnko, takové roští jako mám na hlavě já se hned tak nevidí-che to nakoupit kloboučky čepičky a kšiltovky a tím se to trochu zamaskuje;-D

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že je nás víc s roštím na hlavě:-). No vidíte, já právě žádné čepice nikdy nenosím, protože se mi v nich vlasy zelektrizují a jsem pak jak dikobraz;-D;-D.

0 0
možnosti
Foto

R^Tak barva v pohodě, ale ta kvalita. Zvlášť poté, co mi díky letitým stresům půlka vlasů vypadala. A po většině zázračných prostředků mi roste tak leda zadek a stehna.;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Díky, Kláro, za vlastní zkušenosti. Většina rad z článků je pro mě nepoužitelná, všechny ty kondicionéry a nevím co ještě, pokud dám na jemné, řídké vlasy, plihnou ještě daleko víc. Ale jsem ráda, že nějaký vlasy mám, to zase jo:-).

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS