Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někteří lidé umí říkat věci bez obalu přímo do očí. Nemusí mít vždy pravdu, někdy jejich sdělení těžko rozdýcháváme a jindy nás naopak posune dál.

R^:-):-)

3 0
možnosti
DP

Rict veci bez obalu primo do oci muze jak poranit, tak posunout dal. Umeni je rict to tak, ze to prekroci tu velmi uzkou hranici mezi poranenim a posunutim dal,. smerem k posunuti dal.

4 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám. Je to opravdu umění. Záleží kdo, co, jak a kdy řekne, stejně tak v jakém rozpoložení je zrovna druhá strana, která přijímá.

0 0
možnosti
Foto

Díky, Pavlo. Mám na to stejný názor. Nevadí mi, když mi někdo říká vše bez obalu, na mně pak je, abych se naučila snáz rozdýchat to, co jsem zrovna nechtěla slyšet:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.