Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Některé dny jsou velmi krásné a povedené...;-)

2 0
možnosti
Foto

Takových je přece většina:-). Moc Vám děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Tak Liběno, ať je po tvém.... :)))) jdu do toho, chichi, už je přece jen večerní odpoledne... :)))

1 0
možnosti
Foto

R^R^ Bezva, Bohunko. Večerní odpoledne zní dobře, začne se smrákat, takže budu moct vyrazit s papírem a sklem ke kontajnerům na tříděný odpad;-D;-D.

1 0
možnosti
Foto

Libu, pěkný článek R^. Přiznávám, že od rána slavím, jak se patří.:-)

1 0
možnosti
Foto

To je pěkné, ZdeniR^. Taky jsem vydržela;-D. Ale ráno se zas ráda obléknu tak, jak jsem zvyklá. Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

No od určité velikosti hrudi beru tento kus oděvu jako nutnost (je to i pohodlnější než nechat povlávat vnady všemi směry;-)), ale musí samozřejmě sedět jak se patří, jinak je to asi peklo. Doma můžu klidně chodit nahoře bez, ale na veřejnosti raději s...R^;-D

1 0
možnosti
DP

Kdysi pred davnymi a davnymi ;-) lety jsem mel byvalku, ktera byla extremne "preobdarena" (a dost tim trpela, rikala, ze kdyby to jenom slo, rada by se podelila se zenou, ke ktere byla priroda skoupa;-D) a samozrejme venku ci v praci se bez podprsenky absolutne neobesla, ale jakmile pobyt venku koncil, prvni doma bylo sundani podprsenky. I kdyz ji podle jejich slov pri pohybech doma bez podprsenky jeji nadra "propleskavaly" tak tomu davala prednost pred tim, jak rikala podprsenkovym "krunyrem". Ovsem To bylo pred lety, dnes uz asi existuji podprsenky, ktere udrzi i velka nadra aniz by to zenu obtezovalo jako "krunyr", ale to ja jako muz samozrejme nedovedu posoudit. ;-)

1 0
možnosti
Foto

A mně "bez" přijde, že mi něco chybí.8-o

2 0
možnosti
Foto

No právě, mně taky:-). Na druhou stranu-kdybych bez chodila normálně, ani by mi nepřišlo, že dnes plním nějakou výzvu;-D. Díky za příspěvek.

2 0
možnosti
Foto

R^ Taky kozím chlívkům nefandím, beru si je jen, když musím (ovšem nejsem na tom jako ta paní z článku). Otravují mě.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za Vaše zkušenosti:-). Mně naopak je v chlívcích dobře, mám pocit většího tepla a bezpečí;-D. Uvidím, jak dnes budou chybět, především jde asi o zvyk.

1 0
možnosti
PK

Napsáno s lehkostí a vtipem :-) karma

2 0
možnosti
Foto

Budu tě dnes velmi ráda následovat R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Super, JitkoR^. Srdečně Tě zdravím a pěknou volnou neděli přeju:-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS