Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lenošení zdar! Právě se na to chystám, kávičku a pěknou knížku. Venku prší, lenošení budiž požehnáno;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Hmm, to zní dobře, JitkoR^:-), vychutnej si všechno- odpočinek, kávičku i knížku. Copak čteš pěknýho?

Děkuju.

1 0
možnosti
IM

I57v93a 97M95a11r81k96o84v51á

20. 11. 2019 7:46

Hezký téma, LiběnoR^ Taky se to teprv učím, umím se poflakovat venku, v lese, nebo s knížkou či PC. Ale v rodinném provozu to nejde. To řeknu - vlezte mně všichni na záda, nic nedělám. Jenže oni mně fakt začnou lézt na záda, tak než je setřesu, to chvíli trvá;-D A jen tak ležet a koukat bezmyšlenkovitě do stropu, to neumím. Chválabohu. Evokuje mi to spíš člověka nemocného nebo nemohoucího... Ahoj:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Ivo, ráda Tě "vidím":-). U nás v práci je to jako v úle, hodně lidí a ruchu, takže můžu říct, že někdy po šichtě sebou plácnu a do toho stropu opravdu bezmyšlenkovitě koukám. To mi ale vydrží jen chvilku:-). Jinak mou nejčastější poflakovací rekvizitou je knížka a následuje to, že usnu jako špalek;-D. Měj se hezky a příjemné nicnedělání.

1 0
možnosti
KL

Umím. A jde mi to dobře. Když vím, že budu třeba tři dny sama doma, skočím do antikvariátu, přitáhnu bednu knížek, koupím si Rulandské šedé, šunku, sýr...a ležím v posteli, čtu, uzdibuji, popíjím. Naštěstí pejsek chodí čůrat se mnou, takže než já vylezu z koupelny, on už čeká u dveří. Vypnutý mobil, zvonek... Jo, to mi jde. A doporučuji každému.

1 0
možnosti
Foto

R^R^ To je opravdu perfektní poflakování, úplný balzám pro tělo i duši, díky za tip, určitě vyzkouším:-).

0 0
možnosti
Foto

Ještě pamatuju ty ze svých příbuzných, pro které "Nedělat nic" znamenalo i jít na procházku, do hospody, do kina, prostě nedělat nic užitečného. A mně by se docela líbilo, kdyby práce utekla a nemusela jsem ji dělat. Hlavně některá.:-)

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, často je to tak vnímáno, že jakákoliv činnost pro zábavu nebo aktivní odpočinek = nedělat nic a dělat něco = pracovat:-). Jo, někdy by se hodilo, aby nějaká práce utekla (mně třeba mytí oken), ale neuteče, vždycky počká!!;-D Děkuji Vám za příspěvek.

1 0
možnosti
PK

Poflakování bych mohl vyučovat, to ovšem velmi rychle skončilo, když jsem si dojel pro pejsana...tam to fakt nejde, ale zdraví se mi rapidně zlepšilo, ale těch kilometrů za den a ...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Procházky s pejskem jsou také dobrý relax a je skvělé, že Vám tak svědčí:-).

Kdo pracuje duševně, svým způsobem si odpočine třeba při štípání dřeva, a naopak. Ale takové to úplné vypnutí, to je někdy moc fajn. Ale musí se to umět:-). Děkuji Vám za hezký příspěvek.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.