Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký den to byl, a i Váš blog:-)R^

1 0
možnosti
IM

To se moc hezky čteR^:-)Připomněla jsi mi příhodu, když začal v prosinci jezdit soukromý dopravce, a synátor se řítil ku Praze do školy s hodinovým zpožděním mírně rozezlen, tak průvodčí prý naštvaným cestujícím s úsměvem na tváří nabízela vánoční cukroví.

1 0
možnosti
Foto

To je kráááásná příhoda!!! Stačí jeden tak pozitivní člověk v davu a "nakazí" spoustu dalších lidí. Díky, Ivo, za hezký příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Hned je svět hezčí, když se usmíváme;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No právěR^. Někde jsem si přečetla, že úsměv je nejhezčí a nejlevnější make-up, a na tom něco je! Děkuju a přeju hezké dny:-).

0 0
možnosti
Foto

Liběno, milých lidi spoustu kolem, ale musíme začít my s úsměvem, aby, mohki reagovat ;-) krásné i jiné dny v týdnu Ti preju.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, vím, že je jich hodně, mnohem víc, než těch škarohlídů, na které žádný úsměv nefunguje:-). V ten čtvrtek to tak vyšlo, že se všichni usmívali, nebo jsem to víc vnímala. Měj se krásně a děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Hezký příběh! Jo a s tou nevyspalostí.......to bych mohla vyprávět....;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To vyprávění by mě zajímalo:-). Děkuju, Pavlo, a hezkou neděli.

1 0
možnosti
Foto

I35v82a21n 88M71a96r47e28k

1. 2. 2020 20:58

Karma. . . . . .Jsem ochuzen o cestování za lékaři vlakem.;-(. . . Ale představte si, že moje obv. lékařka se jmenuje Radmila, její sestrička Zdislava a navíc má dentistka je Diana. . . . . Mohou být ženy s takovými jmény nemilé? 8-oR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

To opravdu nemohou, obzvlášť RadMILA :-). Děkuji Vám moc za milý příspěvek.

1 0
možnosti
PK

Vice takových příjemných dnů;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.