Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Velmi hezky napsáno.

1 0
možnosti
Foto

S prkénkem jsem nikdy problém neměla.;-) Přeji ti hezké Velikonoce, Libi.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ani já ne:-). I Tobě hezké Velikonoce, Pavlo, a děkuji za příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Dokud jsou lidé zamilovaní, vady nevidí. Takže buďte nekonečně dlouho zamilovaní.

Liběno, přeji Ti krásné velikonoce. R^V

1 0
možnosti
Foto

Přes růžové brýle není leccos vidět, viď:-). Ale je moc hezké být zamilovaná, i když tentokrát jsem psala o svém pohledu na chlapy všeobecně, nejen o partnerech pro milostný vztah. Díky, Bohunko, užij si pohodové dny, nejen ty sváteční:-).

0 0
možnosti
Foto

J88o84s24e73f 83B86á91r81t44a

12. 4. 2020 17:35

A to moje už zase vytírá podlahu. Včera dnes i zítra.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D No jo, každý holt máme něco. Děkuji Vám.

0 0
možnosti
JT

J59i73r13i 48T39i89c62h73y

12. 4. 2020 16:52

Snad ... za dvacet bez dvou.

1 0
možnosti
Foto

S tímto slovosledem by rčení znělo logičtěji:-). Děkuji.

0 0
možnosti
JL

Nedokážu si představit, že bych s partnerkou řešil prkénkové záležitosti a pod.

Natožpak, že bych se s nějakou takovou vůbec seznámil.

Pěkné svátky velikonoční, přeju.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, jsou to bezvýznamné hlouposti:-). Ale stále se kolem toho točí spousta vtípků a narážek, jako by to byl snad zásadní charakterový rys;-D.

Hezké dny i Vám a děkuji moc za příspěvek.

0 0
možnosti

Moc pěkně jste to napsala. Ano, originál je prostě originál, a nedá se paušalizovat.

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, nemůžeme všechny házet do jednoho pytle:-). Děkuji za hezký příspěvek.

1 0
možnosti
ND

No, myslím si, že jsem o moc přišla když jsem nikdy neřešila polohu zachodoveho prkenka, ale pohozené ponožky mě dostávaly do tranzu, přesto se mi můj muž povedl. :-)

1 0
možnosti
Foto

S ponožkami je to asi jako s prkénkem - je to prkotina, když převládají ty ostatní klady:-) (i když zlozvyky má každý, to jsem zmínila, některé určitě dokáží dostat do tranzu;-)). Děkuji Vám za příspěvek.

0 0
možnosti
PK

No jo je to tak, že veškeré neštěstí mužů spočívá v tom, že nedovedou zůstat v klidu svého domova, resp. pracovny a dále platí, že ti hodní muži jsou svým ženám absolutně věrni, nepočítáme-li, že občas spávají s jinými;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Pane Korecký, Vaše komentáře mě často rozesmějí, velký dík za ně.

0 0
možnosti
MV
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.