Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I64v24a 97M94a23r11k35o41v73á

22. 11. 2020 8:22

Liběno, tvůj blog mě vyloženě nadchnul:-)VVVTaky jsem papírnice, dodnes pamatuju na svou hrdost, když mě učitelka ve školce pochválila, že stříhám rovně. A to očekávání dopisu a to chvění, než ho otevřeš:-) Prostě nádhera, díky moc!R^

2 0
možnosti
Foto

Ivo, děkuji moc za milý komentář:-).

Před pár lety jsem byla na zájezdě v Marseille, před odjezdem jsme dostali rozchod u nějakého obchoďáku. Vlezla jsem do papírnictví, že se jen tak rozhlédnu, a strávila jsem v něm skoro celé volno! Tolik krásného papírenského zboží pohromadě, oči přecházely, byla jsem nadšená, ještě že mi neujel autobus;-D.

2 0
možnosti
Foto

Také mám někde schované některé dopisy z mládí. Vím, že si je už nepřečtu (asi), ale prostě k mému životu patřily. Dostávala jsem je moc ráda. Teď už mi chodí jen úřední dopisy nebo reklamy, že mám přispět na ten a ten fond..., znáš to. Díky za milé vyprávění, Libi.:-):-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Zatím jsem se ani já do čtení nepustila, jen jsem krabici převezla od rodičů z půdy. Ano, úřední a hlavně reklamní dopisy chodí stále, ale to není tak úplně ono, viď:-). Měj se hezky, Pavlo, a díky za příspěvek.

0 0
možnosti
HM

Mám kamarádku se kterou jsme si v mládí posílaly dopisy, poté se naše cesty rozdělily, abychom se díky Facebooku opět potkaly a znovu si píšeme dopisy:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^To je skvělé, že jste s kamarádkou stejně na psaní naladěné:-). Což o to, také bych napsala aspoň pár dopisů, jen nevím, kdo by mi na ně odpověděl také dopisem. Děkuji Vám za hezký příspěvek.

0 0
možnosti
RP

Také jsem ráda a často psala dopisy. A je zajímavé že nyní s odvyklou rukou na dlouhé psaní bývají problemy nevynechat písmenko nebo to napsat tak hezky úhledně jako to šlo před léty:-).

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, ruka psaní odvykne, naštěstí mám trénink stále alespoň ve formě pracovních poznámek. Ale slyšela jsem občas od známých, že zapomněli, jak se píše nějaké písmenko a podobně:-). Děkuji Vám za hezký komentář.

1 0
možnosti
Foto

Dopisy jsem psala ještě na gymplu. A když došel, odesílatelka se prozváněla, kredit byl drahý... Na VŠ to nějak ustalo, hlavně asi proto, že už jsme všechny měly přístup k mailu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek:-).

1 0
možnosti
Foto

I mně se stýská a chystala jsem se taky psát na toto téma, dík za tip. Moc tě zdravím ;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.