Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už jsem o tom slyšela před pár lety. Je to dojemné. V kdyby se lidé nebáli dát adresu.... :-)

Pohlednice jsou překrásné. Hned jdu napsat dopis mamce ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, Bohunko, to je pěkné, že jsem Tě inspirovala ke psaní:-). Obavy ohledně poskytnutí adresy v tomto případě jsou podle mě zbytečné, ale chápu, že je někdo může mít. Díky za příspěvek a měj se hezky.

1 0
možnosti
Foto

Nějaké takovéhle posílání pohledů fungovalo už koncem devadesátek. Taky jsem se zapsala. A nic...:-/

1 0
možnosti
Foto

Tehdy mě to minulo, nevzpomínám si. Tentokrát to funguje, pohlednice došly:-). Díky za příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Pěkný nápad, taky mi unikal (až dodnes) ;-)R^díky!

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, jestli jsem Tě inspirovala:-). Děkuji za příspěvek.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.