Diskuse

O kráse

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL
Foto

Díky, Jitko. Zapisuju si všelijaké citáty, občas si je pročítám a sem tam je z toho nějaký nápad:-).

0 0
možnosti
Foto

A já se upravuju jen natolik, aby se mě lidi nelekli.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ze stejného důvodu se bojím otevřít, když vyspávám po noční a zazvoní třeba pošťačka - aby se mě nelekla;-D;-D. Díky za příspěvek.

1 0
možnosti
IM

Většina lidí v jakémkoliv věku je ráda, když je někdo pochválí, třeba že jim to sluší nebo tak něco.... Krása je subjektivní, zato úsměv univerzálně hezký. Tak zdar, smíšku:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jééé, Ivo, takový milý komentář, moc děkuju:-).

0 0
možnosti
PK

Když má člověk nějakou fyzickou vadu, tak duše se tím nezohaví, ale pokud má krásnou duši, tak to ozdobí celé tělo ( Seneka). A souhlasím s předchozí diskutérkou, upřímný úsměv = krásný denR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tenhle citát jsem zatím neznala, díky. Dobře vystihuje to, co si myslím:-).

0 0
možnosti
Foto

Krásné pojednání o kráse! Ano, nejhezčí make-up je úsměv - dodala bych: upřímný úsměv (ne ten strojený pro kamery).

Měj se fajn, Libi a díky za hezkou úvahu.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za hezký komentář:-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.