Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Liběno, mám asi dost, ale mé okolí je velmi zřejmě tolerantní ;-D

1 0
možnosti
Foto

Občas si říkám to samé:-). Díky, Bohunko, měj se moc hezky.

PS: Teď má hodně divný móresy počasí, když tak kouknu z okna, brrrr.

1 0
možnosti
RP

Máme známého který zastává nazor že " každý jsme nějak práskléj " A občas si na to vzpomenu když se podivuju nad reakcemi jiných a ono to docela pomáhá..;-)Mimochodem jeden můj příbuzný ji také maso až když má to ostatní snědeno..a to nemohu pochopit i když mě už vysvětloval proč to dělá.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, každý holt máme něco:-). Co se týká masa na talíři - můj důvod je ten, že si nechávám to nejlepší na konec:-). Děkuji Vám za hezký příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Já mám spoustu móresů, ale snad to není tak hrozný. Zatím mi nikdo nefláknul.;-);-D

Měj se fajn, Libi.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za vtipný komentář, Pavlo. Rozesmál mě;-D;-D.

Měj se krásně.

0 0
možnosti
Foto

Konečně někdo normální, komu nepřijde normální přijít o hodinu pozdě a ani nazabučet.;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Kláro:-). Těch divných móresů je fakt hodně (a sama jich určitě mám:-)). Ale zrovna to chození pozdě mě opravdu dohání k šílenství!! Chození pozdě a lepení žvýkaček;-D.

1 0
možnosti
Foto

To je pěkný! To samé totiž říkával můj otec, ale naštěstí jen tu první část. Ale ať už jde o kteroukoliv "zvyklost" jak popisuješ, je to ještě dobrý!;-D

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, Jitko, tohle jsou jen takové legrácky, určitě existují i mnohem horší móresy:-). Přeju pohodový zbytek Velikonoc. Díky za hezký komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.