Zrušené rande

Vytváříme si domněnky. Často jim uvěříme. Pak z nich vyvodíme závěry. Podle těch posuzujeme a jednáme. Smyšlený příběh o tom, jaká to někdy může být škoda.

ONA

Páni! Hořím nedočkavostí jako malý děcko, když vidí hromadu dárků pod rozsvíceným stromečkem. Konečně jsem potkala chlapa svých snů. Známe se měsíc a tři dny a lítám v tom až po uši. Cink! Nová zpráva: TESIM SE NA TEBE BERUSKO.LIBAM TE.PA VECER. Jako ve snách jsem přečkala do konce pracovní doby, hned letěla do centra a koupila si nádherně svůdné prádélko. Dnes nebudou žádné uspěchané polibky a něžnosti při loučení před domem. Čeká nás večeře a pak první společná noc.

Téměř dvě hodiny jsem se koupala, mazala, holila, pilovala, lakovala, česala, fénovala, voněla, malovala... Z přípravy na dokonalej večer mě vyrušil telefon. Probudit touhu dokázalo už jen JEHO jméno na displeji.

,,Promiň, mrzí mě to, ale dneska nemůžu přijít. Kolega má vytopenej byt, beru za něj službu.“

To snad né!! Cítím obrovské zklamání a lítost, je mi do pláče. Přes knedlík v krku nemůžu nic říct, ani nevím co. Takové přípravy, takové těšení, tohle měl být náš večer!!! Copak je důležitější nějakej podělanej vodovod?!! Vždyť jsem úplně směšná, že se tu chystám jako na největší událost v životě. Tohle kdyby věděl, akorát se mi vysměje!

Po pár vteřinách přerušuju Pavlova omluvná slova a snažím se o co nejvíc ležérní tón.

,,To nevadí. Stejně jsem nějaká přešlá, podřimuju tady, ani nevím, jestli bych se vůbec někam vypravila.“

Panebože, co to plácam!

Rozloučili jsme se s přislíbením, že si večer vynahradíme, co nejdřív to půjde.

Převalovala jsem se do rána, koukala do stropu a myslela na Pavla. Skočila jsem do vztahu po hlavě a chtěla do něj dát všechno, brala ho vážněji, než doopravdy je. Budu se držet víc zpátky.

 

 

ON

Nemůžu se na nic soustředit a v hlavě mám jenom ji. Ta holka mě úplně okouzlila. Vídáme se pár týdnů, ale neměli jsme pořádně možnost být spolu sami. Bydlí teď přechodně u rodičů a já v minibytě se dvěma kámošema. Je zázrak, že dnes vypadnou oba najednou a ani nemám službu. Je docela honička dát ten chlívek tady do pořádku.

Posílám zprávu a během pár minut přijde odpověď. UZ ABY BYL VECER¦. Jsem natěšenej, toužim po ní, chci s ní bejt. Jsem do ní úplně zblázněnej. Hlavně, abych něco nezvoral.

Z přípravy na dokonalej večer mě vyrušil telefon. Šéf. Nemůže nikoho sehnat na službu. Do prdele práce! Hned mám jasno, o tomhle se nediskutuje. Být záchranářem beru jako poslání. Milena to pochopí, i když bude moc zklamaná, jako já. Sakra, mě to tak štve!

Její reakce mě překvapila. Můžu bejt rád, že nebrečela nebo tak, ale zase mě dost zaráží, že jí to bylo jedno. Naštěstí jsem jí rovnou nepřiznal, jak je mi to líto a jak jsem z toho moc smutnej. To kdyby věděla, akorát se mi vysměje!

Slíbili jsme si, že si večer vynahradíme, co nejdřív to půjde.

Do rána jsem řídil sanitku, ošetřoval pacienty a myslel na Milenu. Zřejmě jsem ve vztahu viděl víc, než v něm doopravdy je. Budu se držet víc zpátky.

 

***

 

Kvůli nesprávné domněnce se ten večer ani jeden nedozvěděl, jak na něm tomu druhému doopravdy záleží. Přitom by to tak rádi slyšeli. A kdyby to slyšeli, nemuseli by se držet zpátky. No není to škoda?

 

 

 

  

 

 

 

Autor: Liběna Hachová | neděle 12.2.2017 22:40 | karma článku: 19,16 | přečteno: 688x
  • Další články autora

Liběna Hachová

(Ne)výchova dětí

Každá doba s sebou přináší rozličné trendy i módní výstřelky ve všech oblastech života, výchovu našich nejmenších nevyjímaje

9.1.2023 v 19:41 | Karma: 23,10 | Přečteno: 492x | Diskuse| Poezie a próza

Liběna Hachová

Hrozně strašné nebo strašně hrozné?

Poslední dobou je toho všude plno, mezi lidmi, v rádiu, televizi... Slyším to zkrátka ze všech stran.

10.1.2022 v 15:11 | Karma: 19,15 | Přečteno: 528x | Diskuse| Poezie a próza

Liběna Hachová

Nech si ty móresy, nebo ti jednu fláknu!

Puberta se mnou cloumala a ať moji rodičové řekli či po mně chtěli cokoliv, na znamení rebelie jsem významně obrátila oči v sloup.

4.4.2021 v 12:54 | Karma: 21,65 | Přečteno: 805x | Diskuse| Poezie a próza

Liběna Hachová

O kráse

Tolikrát uctívaná i zatracovaná, lákavá i nedosažitelná, věčná i pomíjivá... Taková je lidská krása.

1.2.2021 v 16:22 | Karma: 9,80 | Přečteno: 258x | Diskuse| Poezie a próza

Liběna Hachová

Pohlednice z celého světa

Cestovat a poznávat svět teď moc nemůžeme, ale barevné pozdravy ze všech možných zemí můžou doputovat za námi.

30.1.2021 v 13:53 | Karma: 10,07 | Přečteno: 210x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.