Diskuse

Štěstí - muška jenom zlatá?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Držím pěsti při dnešním losování;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám to trochu jako vaše maminka, takže ...kanál, kominík, zrcadlo. Ale někdy i u mě platí to známé, "když se štěstí unaví"...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

:-)Děkuju za čtení a pěkný komentář. Přeju hodně šťastných dní, vidím, že to máte vychytané;-D;-D.

1 0
možnosti

Štěstí potká jen toho, kdo ho nehledá!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Myslíte? V pohádkách Honzové chodívají do světa, aby hledali své štěstí:-). Děkuji Vám za přečtení a příspěvek.

1 0
možnosti

To já když vidím kominíka, tak se vždycky chytím za knoflík. A ještě předtím si na kominíka šáhnu:-)Když vyhrajete, bude to tím čtyřlístkemR^

2 1
možnosti
Foto

Kominíka s knoflíkem také znám;-D. Tiket mám tady na stolku, na zítřejší tah, uvidíme;-). Děkuju Vám za čtení a komentář.

0 0
možnosti

R^:-) moje babička měla stejné pověry a někdy zkrátka v mysli naskočí ti bubáci, které nám předkládali :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za čtení a pěkný komentář:-). Jo,jo, člověk si říká, že tomu nevěří, ale co kdyby...;-D;-D

1 0
možnosti