Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Pokochala jsem se, děkuji R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to mám radost - fotografie splnily svůj účel:-). Díky.

1 0
možnosti
Foto

Krásný fotky! V Pompejích a v Kampánii jsme byli loni v létě, bylo zrovna krutý vedro, takže závidím, že jste si to užila v příznivějším počasí. Tohle místo na člověka opravdu mocně zapůsobí.

R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju za pěkný komentář. Měli jsme opravdu pěkné počasí, teplíčko tak akorát na výletění. Dokonce ani předpovídané přeháňky se nekonaly, prostě paráda:-). Jen poslední večer nás nepříjemně zchladil prudký studený vítr na Capri.

1 0
možnosti
Foto

Pěkná procházka a já si říkám, kde se touláš?!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Toulala jsem se jen pět dní:-). Natoulala jsem hodně kilometrů a trochu si prodloužila léto, bylo to pěkné. Díky moc za prohlídku i komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.