Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Je tu krááásně!" :-) Včera jsem stála bosa v dešti, když jsem šla z obchodu... a dopoledne opalovačka na terase ;-) Mám to tu ráda V

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to na úhlu pohledu na svět a okolí. Ale hodně záleží s jakou povahou se do světa vykročí.

Dnes je mi 74 a bez nadsázky, jsem doposud prožil velice pestrý a hezký život. Je to i dáno životní energií a zdravím. Nechodí po světě nikdo, koho hodně nemusím.

Ale můj starší syn je jiné povahy. Uzavřený, buď moc prší, či je moc horko. Je pesimista.

Mladší je populární, má desítky přátel, organizuje všelijaké výpravy. Má šťastnou povahu jako já. :-)

3 0
možnosti
Foto

Pane Koubo, děkuju za velice hezký příspěvek. Máte pravdu, na povaze, co byla dána do vínku, také záleží, pro někoho zřejmě není tak snadné vidět ve všem tu lepší stránku nebo dokonce si poručit, že to od teď tak bude. Na druhou stranu jsem přesvědčená, že úhel pohledu jakýkoliv člověk změnit může, pokud chce, alespoň částečně.

Každopádně Vám děkuju, že jste se podělil o osobní zkušenosti a přeju hodně životní energie a zdraví do dalších pestrých a hezkých let:-).

1 0
možnosti
Foto

Znám lidi, kterým nechybí v zásadě nic, jen pozitivní pohled na svět. Dokáží všechno zkritizovat a ve všem vidět jen to špatné. Pak znám lidi, kterým toho chybí spoustu a přesto se usmívají. Možná, že nejsou úplně šťastní, ale umí s tím žít a radují se i z maličkostí. To je dost důležité.

R^:-):-)

4 0
možnosti
Foto

Úplně přesně jste to vystihla a pěkně shrnula, takové dva rozdílné přístupy k životu jsem měla na mysli. Děkuju Vám moc:-).

0 0
možnosti
Foto

R^máte naprostou pravdu paní Liběno-souhlas a karmaR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.