Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Liběno, velmi hezké, budoucnost tu bude coby dup. Tohle se vážně moc povedlo. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Bohunko:-). Doufám, že lidi do budoucna budou vymýšlet něco pro sebe prospěšného a ne takové hlouposti jako transpreparát, který jsem vymyslela do téhle povídky;-D.

1 0
možnosti
MS

Pěkná sci-fi povídka.:-)R^

1 0
možnosti
IM

Škoda té zvídavé mouchy. Ale třeba se Lopatka netrefil, žejo? Pěkná povídka, Liběno:-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Možná trefil, možná netrefil, kdo ví, nebyla jsem u toho;-D. Nechám to na fantazii každého čtenáře, svůj tip mám:-). Díky, Ivo, měj se hezky.

1 0
možnosti
Foto

;-DR^No krása! Já si to úplně představila a ode dneška se před každou mouchou budu mít na pozoruR^

1 0
možnosti
Foto

Abychom se báli nějakou mouchu majznout, že jo? Naštěstí tohle je sci-fi, aspoň doufám;-D. Měj se hezky, Jitko, a ať mouchy neotravujou:-).

0 0
možnosti
Foto

Tak to bylo přesně to co mi chybělo k ranní kávě. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste mě potěšil, děkuji Vám moc:-).

0 0
možnosti
Foto

R^To mě napadlo hned u nadpisu, že to je o zamáznutí...;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Škoda, že to nenapadlo i Maruš, kam to povede;-D. Díky:-).

1 0
možnosti
IL

I62v66a61n63a 96L80a90n20c69e

19. 5. 2019 20:50

Maruš Zvědálková dojela na experimentování, z toho plyne poučení: experimentovat se nemá... pěkná povídkaR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

I tak by se to dalo shrnout;-D. Moc Vám děkuji za příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Zvědavost se nevyplácí.Pěkná sci-fi povídka!;-);-DR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.