Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi nejlepší komentář k současným událostem. R^

Ony jsou ty demonstrace vlastně tréninkem na příští volby. :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám. Potěšil jste mě a překvapil zároveň. Moje články přece nikdy do politiky nebrousí:-)!!! A vida, Vy jste ji tam přece našel! Když se nad tím zamyslím, máte pravdu: postřehy a výhrách/prohrách sportovních dají se dobře napasovat nejen na výhry/prohry volební, ale i životní:-). Ještě jednou díky.

1 0
možnosti
Foto

Třetí místo je krásné, ale jestli máš vyšší cíle, tak to příště určitě dáš. Ten citát od Senny si někam napíšu.

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Z třetího místa jsem byla nadšená, vzhledem k tomu, že se mi bez tréninku tak dařilo a předběhla jsem i zkušené hráče:-). Ale na takové štěstí člověk nemůže spoléhat pořád. Jsem jen rekreační sportovec, přesto bych ráda vyhrála všechno, čeho se účastním;-D.

Každopádně tenhle článek byl pojatý všeobecně a ty moje šipky jsem tam jen přimíchala. Děkuju, Pavlo, a užij si pěkné prázdniny.

1 0
možnosti
Foto

Smutné a k vzteku je prohrát s někým, kdo nehraje fér.;-) Na školních soutěžích jsem měla nejraději čtvrtá místa. Z toho se nepostupovalo do dalšího kola, a přitom pochvala od učitelů přišla, však mi to uniklo těsně.:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Kláro, za vlastní náhled. Jak může mít ten, kdo nehraje fér, pak z výhry radost? No jo, i tak to chodí, bohužel.

1 0
možnosti
Foto

Liběnko, blahopřeji k umístění i k pěknému článku!!! Držím palce do dalších šipkařských klání a do chuti trénovat. Citát mého milovaného Ayrtona Senny mě moc potěšil. R^V

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Zdeni. Vím o Tobě, že jsi nadšená hokejová fanynka, a teď koukám - máš ráda i závody F1?

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji a držím palce do dalších soutěží;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko:-). Na další šipkařské soutěži jsem zatím nebyla, ale občas chodím i na jiné. Pokaždé chci vyhrát, to je jasný, ale nějak to nevychází;-D;-D.

1 0
možnosti

Ten citát od AS je úžasný, škoda, že jsem ho neznal ještě jako mladý soutěživec, mnohdy by pomohl;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Býval jste první, který nevyhrál?:-)

Moc Vám děkuju za čtení i hezký komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.