Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký příběh. Na benzínce v Jihlavě někdo ztratil peněženku, já ji nenašla, jen jsem ji zvedla, když mě upozornil nějaký muž. Byla spíš jako pánská a pěkně tlustá. Než jsem došla k placení, vyběhla ven zmatená paní s rukama nad hlavou. Svěřila se, že je v ní přes třista tisíc. Asi bych si nedokázala ty peníze nechat, ani kdybych tam byla sama. Obsluha u benzínky děkovala mě i pánovi, že jsme si ji nenechali, protože by vina padla samozřejmě na ní, že už to zažila.

Někdo by si je možná nechal, myslím, že právě ten, který by je ale vůbec nepotřeboval. :-)

Hezký příběh. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Bohunko, za vlastní příběh. Možná jsem naivní, ale stále si myslím, že peníze by vrátila většina nálezců, i když vím, že někdo by si je nechal. Ještě jednou díky a hezký den:-).

0 0
možnosti
Foto

Stát se to může každému z nás, ale otázkou zůstává, jak se jedinec rozhodne;-)R^

1 0
možnosti

Pracoval jsem v DPO - bylo zvykem, že řidič autobus, před odstavením prošel, co našel - nechal si. (Mnohdy objevil i opilce !). Doba se změnila, podnik dbal dobrého jména - I www ztráty - nálezy zřídil, (osvědčilo se to). Neuvěřitelné nálezy - Mobily běžné, i notebooky, včetně invalidních pomůcek. SKUTEČNOST - Přišel řidič a sděluje - Nalezl jsem 100 Kč ! Jako dispečer, musím úředně konat - zápis o nálezu. Organizační řád - Zápis a o stupeň = 100 Kč, poslat výše. Tam je nějakou dobu skladováno - pokud nevráceno - Veze se, na příslušnou radnici. Tam, pak hora nálezů - burza. Pořád přemýšlím nad modelem - jak se majitel o svých 100 Kč přihlásí ? Jak bankovku popíše - případně, za kolik ji vydraží ? Zda, do dražby vůbec šla ? Závěrečná - Skutečně to došlo tak daleko, že řidiči mají strach, si cokoliv ponechat - Neví, zda nejde o řízenou provokaci ... Nepochybný posuv zde je, ale jak dopadla bankovka, to netuším :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám, že jste se podělil o vlastní zkušenosti. Když se někdo přihlásí o ztracený mobil nebo jiný předmět, může ho popsat a tím prokáže, že je jeho. Ale popsat jednotlivou bankovku, to si také nedovedu představit:-).

1 0
možnosti
Foto

Dokážu si představit, že by se tohle mohlo stát. Jen nevím, jak bych se rozhodla. Z takových peněz bych asi nemohla mít radost.:-(

Libi,R^R^ za tenhle příběh.:-)

2 0
možnosti
Foto

Příběh je sice vymyšlený, ale stát by se mohl a jistě už se v mnoha obměnách i stal:-). Důležité je, aby si svá rozhodnutí člověk obhájil sám před sebou, on s tím bude žít. Myslím, že bych peníze vrátila, i za těchto okolností.

Děkuju Vám moc za čtení i příspěvek:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.