Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Krásná člověčinaR^ a přeju všem třem rychlé zotavení...:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivo. Užij si pohodový prodloužený víkend:-).

0 0
možnosti
Foto

Libi, přeji ti brzké uzdravení. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavlo, pár dnů nebo spíš týdnů a budu zas fit:-).

1 0
možnosti
Foto

Liběnko, já se úplně lekla, že to píšu já!!! Přesně ty samé pocity jsem zažila před dvaceti lety, kdy to u mě byla akutní rychlovka. Už jsem si chystala kapesníky na slzy, a skok do truhly, ale neskutečně jsme si to s babama "užily". Jasně, že dle možností a stavu. Já byla ta nejstarší a ty dvě na pokoji mě prosily, abych už přestala, nebo se jim potrhají stehy;-DVyprávění nebralo konce, v takové situaci je nám šumafuk, jestli jsme nahé, nebo nenamalované, řešíme jen přežít a sejít se zase s našimi drahými. Moc ti děkuji za citlivý článekR^V

1 0
možnosti
Foto

Milá Jitko, moc děkuji za krásný komentář. Přesně jak píšeš, o stehy jsme měly chvílemi strach;-D. Ale smích je nejlepší lék na všechno:-).

1 0
možnosti
Foto

R^Měla jste štěstí.

Hlavně hodně zdraví, Liběnko.:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji, Šárko. Každý den je líp a líp:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.