Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neb jsem češtinář, tak bojuji proti těm strašně hrozným jazykovým nešvarům všemi dostupnými zbraněmi.

Díky za mega dobrý článek, Libi a měj se fajn.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jen jestli to není boj s větrnými mlýny:-). Děkuji za příspěvek, měj se hezky.

0 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, i já tak melu;-D moc zdravím po dlouhé doběR^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko, také zdravím a děkuji za komentář. Měj se hezky.

1 0
možnosti
Foto

Jsou to hustě milí lidé, máme se krutopřísežně rádi :-P

1 0
možnosti
Foto

Líbí se mi, jak se s češtinou dá kouzlit:-). Děkuji Vám za příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Já zase nejvíc rostu z by jsme, by jste.:-) to mi trhá uši asi nejvíc.

2 0
možnosti
Foto

Našlo by se toho víc:-).

0 0
možnosti
Foto

Hrozně se mi to líbí.;-DR^

Píšete strašně pěkně.

A navíc máte úplnou pravdu.

Karma. To není tak hrozné, že?:-)

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Velice Vám děkuji, Šárko, rozesmála jste mě.

1 0
možnosti

Neradostně. strašným způsobem, hrozně ničím svou rodnou mluvu a to jen proto,že jsem jí nějakou dobu nepoužíval,barbar:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Myslím si, že každému z nás se občas povede naši mateřštinu zprznit:-). Děkuji Vám za hezký komentář.

0 0
možnosti

Jsem strašně vděčný za hrozně zajímavý článek.:-)R^

5 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za vtipný komentář:-).

2 0
možnosti
Foto

J47a30n 63Š53i82k

10. 1. 2022 15:38

Příšerně krásné :-) Hezký krásný den

5 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 544x
Píšu různé příběhy, fejetony, krátké povídky... Možná Vás potěší. Stejně jako mě, když je vymýšlím a tvořím.